About Me

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
When you love, you get hurt. When you get hurt, you hate. When you hate, you try to forget. When you try to forget, you start missing. When you start missing, you fall in Love… Again…

Tuesday, 22 March 2011

bla! bla! bla!

Hmmmm..... Geram betul.. minggu ni sepatutnya aku cuti seminggu nak balik kampung ada kenduri kahwin... Tapi nak buat mcm mana member aku demam terpaksa le kena cover.... Kalau tak bising pulak le dr aku..... Ingat kan cuti 1 minggu boleh le bersama dgn anak2.... Ni dah buka sekolah along dia mcm biasalah sekolah.... Tapi esok nak balik kampung cuti lagi le dia..... Sara pulak dah masuk 4bulan makin tembam dan bertambah berat dia..... Huh.... Tak larat dah nak kendong... Nasib baik kalau berjalan papa dia yg dukung.. Sara pun makin galak sekarang dah pandai mengagah pun.... X sabar rasanya nak tunggu dia boleh berjalan....

No comments:

Post a Comment